Pagina's

maandag 27 mei 2013

week 22

Diva´s wekelijkse uitdaging #120

De uitdaging van deze week van De Diva gaat over het variëren van patronen. Het patroontje voor deze week is bales (klik op de link om te zen hoe je dit kunt maken). De bedoeling is nu dat je binnen dit  patroontje gaat variëren. Dus telkens zelfde patroon maar dan anders ;-). Doe eens gek, laat je fantasie los. Op de blog van De Diva zijn al wat voorbeelden te zien.

Hier mijn creatie. Ik heb deze keer echt van te voren zitten oefenen met wat variaties van het patroon Bales. Op de een of andere manier durfde ik het niet aan om zomaar te gaan tanglen.





Ingezonden zentangles voor deze week

Leny



 Als je het leuk vind om jouw zentangle ook op deze pagina te laten zien, stuur mij dan een mailtje met je creatie. Aan de rechterkant van dit scherm vind je een  linkje.


Here is my creation. This time I really needed to practice some variations of the pattern Bales. I just couldn't start tangling adn just go for it :-)..


7 opmerkingen:

Helen in the UK zei

Great variations and I really like the circular shape you used :)

efie17 zei

oei maar hij is wel errrg mooi geworden hoor! petje af.
(beter dan wat ik er van gebrutselt heb)

tanglewithlinda.wordpress.com zei

Two great tiles. Nice work.

ledenzer zei

Amazing how beautiful bales look in your tile! Love that it is circular!

Tangles and More zei

Nice variations on Bales.

Anne's tangle blog zei

Ik vind de variaties die je hebt bedacht erg leuk!

Anneke (Merry-Go-Round) zei

De Bales variaties vind ik erg mooi! Leuk, dat je er een mandala/zendala van hebt gemaakt.