Pagina's

zondag 5 mei 2013

week 19

Diva's wekelijkse uitdaging #117

De uitdaging van deze week is het uitproberen van een nieuwe tangle, namelijk de "SCHWAY" tangle.
Deze tangle is afkomstig van Rick en Maria. Voor meer voorbeelden kun je hier kijken. Op zich lijkt dit een ingewikkelde tangle. Het handigst is om eerst even een raster te tekenen met je potlood en daarna de lijntjes overtrekken.
De tangle vond ik wel leuk om te oefenen, maar om het in een totaal plaatje te tekenen vond ik moeilijk. Ik hou meer van ronde vormen, deze vond ik te vierkant. Toch nog wel de tijd gevonden om 2 zentangles te maken.




Ingezonden zentangles voor deze week
Leny

Als je het leuk vind om jouw zentangle ook op deze pagina te laten zien, stuur mij dan een mailtje met je creatie. Aan de rechterkant van dit scherm vind je een  linkje.

Geen opmerkingen: