Pagina's

zaterdag 7 september 2013

week 36

Diva´s wekelijkse uitdaging #134

Beamz was deze week de tangle om uit te proberen (de 1ste maandag van de maand gewoonte). Ik heb getwijfeld of ik deze zou doen, het ziet r leuk uit, maar ik vond hem te hoekig. Ik heb eerst maar eens gekeken hoe anderen het ervan brachten en ik was nog steeds niet overtuigd. Ik dacht ik ga nooit de zen vinden met deze tangle. Ik ben toen eerst wat gaan oefenen en uiteindelijk heb ik toch de ZEN gevonden :-). Ik heb de beamz gecombineerd in blokjes van 4 in het midden getekend.

Hellen

en uiteraard ook weer een bijdrage van mijn moeder, zie hieronder:

Leny
Voor meer uitdagingen bekijk de DIVA site.

Beamz was this week's tangle to try (the 1st Monday of the month habit). I doubted whether I would do this, it looks nice, but I found it angular. I first looked how others  handled this tangle and I was still not convinced. I thought I'd never find zen with this tangle. I then first did some exercises and at the end I found the ZEN :-). I have the Beamz combined in blocks of 4 in the middle of my zentangle.
The second Tangle is my Mom's contribution.

4 opmerkingen:

Daniele OBrien Design, CZT zei

I can see the Zen in Beanz, love the 4 square version, nice job!

Annette P.-L. zei

Both are lovely! I like the nice 3D-effect in both!

Tangles and More zei

Nice variation to put in squares.

Anne's tangle blog zei

Allebei erg de moeite waard. Zo zie je maar weer, iets proberen loont (vaak) wel!