Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

week 34

Diva´s wekelijkse uitdaging #132


Deze week was de uitdaging om met je niet dominante hand te tekenen en gebruik te maken van het patroon Bales. In mijn geval zou ik met links moeten tekenen. Helaas heeft het zo niet moeten zijn, gisteravond een afstapje over het hoofd gezien en gevallen onder andere op mijn LINKERPOLS. Erg pijnlijk, maar ik kan dus niet tekenen met links. :-(

Mijn moeder heeft het in ieder geval wel gedaan, zie hieronder haar bijdrage

Leny

Zie bij The Diva voor meer creaties.


5 opmerkingen:

Tangles and More zei

Like your Bales kite

Didisch zei

Ik hoop dat het snel wat beter gaat met je pols. De bales vlieger van je moeder is goed gelukt, zeker als het met de linkse hand is getekend.

Anne's tangle blog zei

Balen Hellen, ik hoop dat hetbanel geneest. Je moeder heeft er een leuke vlieger van gemaakt.

ledenzer zei

A kite....that is so perfect for the challenge because the non-dom does make one soar! I love your tile!

CeciliaB zei

Lovely flying Bales! Very well done!